Du kan Booke og/eller Logge ind HER!
Hvis du har et problem med vores booking site bedes du venligst kontakte os omgående – TAK.
Generelt vedr. booking af konsultationer
Elektronisk håndtering
Vi arbejder med elektroniske sagshåndtering, hvorfor kunders henvendelser og sagsakter opbevares elektronisk på kundens individuelle sag. Evt. originale dokumenter vil blive scannet og markuleret eller returneret til kunden straks og senest i forbindelse med opgavens afslutning. Vores egne sagsakter arkiveres i mindst 5 år efter kundeforholdets afbrydelse.Typer af hjælp – rådgivning – konsultationer – Vi rådgiver i henhold til de psykolog etiske principper.
En forudsætning for køb af vores rådgivning er, at kunden registrerer sig som kunde – med afgivelse af de for os nødvendige oplysninger – samt at kunden har tilstrækkeligt med klip på sit klippekort til at dække omkostninger forbundet med vores rådgivning, som ikke bookes i vores online kalender. Cookie- og privatlivspolitik.- Telefonisk rådgivning afholdes som telefonmøder, hvor vi ringer kunden op på ydelsens starttidspunkt, med mindre der indgås anden konkret aftale herom.
- Rådgivning, der bookes som videomøder, afholdes som videokonference over Skype.
Afregning
Hjælp, som er booket i vores onlinekalender, afregnes for den valgte tidsperiode. Hjælp, som ikke er booket i online kalenderen, afregnes per påbegyndt 15. minut. Møder ude af huset afregnes fra psykologen forlader PSYKOLOG-ernes adresse eller hvor vedkommende end måtte opholde sig (hvad der end er nærmest det med kunden aftalte mødested) til konsulenten returnerer til PSYKOLOG-ernes adresse eller næste opholdssted (hvad der end er nærmest det med kunden aftalte mødested). Omkostninger, som ikke er en direkte ydelse, afregnes til nærmeste hele klip.6. Betaling
Du bestemmer hvordan, hvornår, hvor meget vi skal hjælpe dig.
Hvis du ønsker det, så anslår vi gerne den forventede betalings størrelse for en konkret opgave.
Al hjælp Reserveres/forudbetales: Hjælp og rådgivning, som bookes i online kalenderen, reserveres straks og afregnes når rådgivningen har fundet sted, ved betaling med Dankort, Overførsel eller Mobilpay.
Klippekort – du køber et klippekort i vores online kalender. Herefter forbruges der et klip hver gang der ydes hjælp – der afregnes 1 klip pr. påbegyndt 15. minut.
Arbejde udføres derfor kun, hvis der er nok klip på et klippekort til at dække forventede omkostninger forbundet med opgaven.
Vi trækker aldrig rådgivningsbeløbet på dit klippekort før, rådgivningen har fundet sted.
Vi opererer med en minimumsgrænse på 1 klip, som en forudsætning for at kunne yde hjælp. Hvis en kunde har færre klip på klippekortet end det, vil hjælpen som udgangspunkt først blive
Betalingens omfang
Vi tager os betalt for den fulde tid, som vi bruger på en kunde. Bl.a. læser og gemmer vi alt materiale, som kunden vælger at sende til os ligesom alle e-mails fra kunden læses, besvares og gemmes. Det er ud fra forudsætningen om, at vores kunder henvender sig og/eller orienterer os af en årsag, samt at kunden selv styrer omfanget af henvendelser samt fremsendte dokumenter.Refusion
Ikke forbrugte klip på et klippekort refunderes efter anmodning i op til 2 år efter købsdatoen. Der ydes ikke refusion for allerede afholdt hjælp – rådgivning.Skulle der mod forventning opstå et behov for at aflyse hjælp, som er booket i vores onlinekalender på PSYKOLOG-ernes, kan det ske omkostningsfrit frem til 24 timer før den pågældende ydelses påregnede starttidspunkt. Refusion sker alene ved aflysning før dette tidspunkt. Har du brug for hjælp til booking klik her!
Vores medarbejder står til rådighed i det bookede format og på det bookede tidspunkt. Kan kunden ikke kontaktes indenfor 15 minutter (set fra den bookede ydelses starttidspunkt), vil den fulde ydelse anses som aflyst med en deraf følgende mistet ret til refusion. I de tilfælde, hvor der etableres kontakt indenfor de anførte 15 minutter – men senere end ydelsens starttidspunkt – så anses den del af ydelsens tidsperiode, som er forløbet indtil kontakt opnås, som aflyst med en deraf følgende mistet ret til refusion. I sidstnævnte tilfælde betaler kunden for den fulde periode, men beholder retten til ydelsen fra det tidspunkt, hvor vi har fået kontakt med kunden, til ydelsestiden udløber.
Ved aftaler om, at vi tager kontakt til kunden på anden måde:
Vores medarbejder tage kontakt til kunden i det aftalte format, på det aftalte tidspunkt. Efter 3 forgæves forsøg på kontakt i nær tilknytning til det aftalte kontakttidspunkt, anses aftalen som opfyldt fra vores side. Et ulejlighedsgebyr på 1 klip pålægges.